S LAMPU TANDAS OFF ~ DIARI Online

Tuesday, March 2, 2010

LAMPU TANDAS OFF

Pelakon utama : Aku, Inda, Den Leopaz


Kejadian : Tandas stesyen minyak



Assalammualaikum semua:)

Kejadian berlaku pada hari ini (tak ingat pukul berapa, may b dalam pukul 9 malam) di sebuah tandas di stesyen minyak yang terpencil. Tak dalah terpencil sangat, just jauh dari orang sikit.



Hbs je cari barang nak shoot esok kat Tesco n Plaza Alam Sentral, Inda ajak aku p makan kat kedai yang berhampiran. Lepas je oder, perut meragam lak nak p toilet. Tapi toilet area kedai tu xda lampu, gelap, so aku decide ar nak p toilet stesyen minyak area situ gak, cuma jauh sikit la. Tak pa la, janji ada lampu. Part yang paling best, tandas pompan ditutup, dia bukak tandas laki je. Mungkin malas nak cuci kot. Tengah melaram dalam tu, tetiba lampu padam. Adui, gelap gile ok. Aku xjerit, aku diam je. Masa tu mmg xfikir dah hantu ke pe. Tetiba teringat ada kisah pompan kena rogol ramai2 kat toilet stesyen minyak. Alamak~~





Dah lah stesyen ni tak ramai orang. Pekerja dia pulak duduk dalam opis tu je. Macamana nak buat ni. Kepala aku dah ligat fikir macam2. Kang kalau aku redah je kuar, tetiba ada geng2 ke kat luar tu? Then aku nak tuduh semua tu camana? Gelap, xleh nak cam muka. Dan kalau ada DNA pn, perkara tesebut akan buat aku trauma. Kalau mati pun, smayang aku lom sempurna lg..Haaa..x-trim kan aku fikir?? Terus aku ingat kat inda, aku call dia suh dtg kat aku. Boleh pulak dia sesat. Aku rasa macam lama gile duduk dalam tu. Tengah takut kan. Akhirnya aku diselamatkan oleh inda. Pekerja yang tutup lampu tu sengeh je tengok aku sambil cakap, ' pakcik ingat xada org tadi ' huh!



Wassalam


0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.