S BUNTING KAHWIN ~ DIARI Online

Wednesday, September 25, 2013

BUNTING KAHWIN

Aku dah design bunting kahwin. Nak print kat bangi, satu kaki RM1. Aku wat saiz 5' x 2' = RM10. Aku akan print 2 pcs, satu nak letak kat jalan utama sebelum sampai kat kemah, lagi satu nak letak kat kemah. Banner pulak? Hihi..kawan tunang aku sponser. Terima kasih banyak2. Yang itu xleh lah nak cerewet sgt bab design, kami terima dengan hati terbuka:)

Bunting ni aku design letak gambar aku n pasangan, kakak n pasangan. Puas aku fikir, camana nak letak gambar supaya tak serabut dan xnampak rapat sgt, almaklum, belum nikah lagi pun kan..hihi. Tapi lom siap lagi. Tak pa, aku xsabar nak share kat sini. Mana ar tahu, kot2 korang dapat idea nak wat camana design korang kan.

Aku select Design no 3 sbb nak letak gambar ibu aku. Sebb yg dtg nt mst ramai area umah n sedara mara, so bila tgok je gambar ibu, diorang akan kata ' O...anak Pn. ni rupanya, selalu lepak sama ni..' Jadi, aku rasa sedang elok lah tu. Hasil print nya nanti aku akan upload kemudian ok:)

*************************************
Ini lah hasil bunting yang aku design:)


0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.