S Perkahwinan Impian Aku ~ DIARI Online

Monday, May 6, 2013

Perkahwinan Impian Aku

 


BAJU
Wah tajuk..bukan main lagi..as perempuan kan, itu perkara biasa..impian tu kadang2 terlaksana,, kadang2 tak..its ok, aku ada baaanyak lagi impian lain yang mungkin akan terlaksana..no hurt feeling ok:)
..aku nak macam ni..simple, baju tu leh buat untuk raya..jimat tau:)

BUNGA TANGAN













HANTARAN, guna bunga tisu..jimat gak tu:)

HANTARAN I

Cantik gak hijau kan:)
HANTARAN II
Nanti nak belajar buat..haha
KAD KAHWIN..ni pun nak wat sendiri..insya allah..sonang aja ni..cuma tak tahulah berbaloi ke tak untuk harga print..selalu org tempah kad, dia dah kira semua sekali plus design dan lain2, ye dak?
 


 
 
PELAMIN ANGANKU..AHAH..lembut je colournya kan?..ni pun nak wat sendiri..wahh konon:)..mogok mak andam semua tau.. 

GOODIES

 

PHOTOGRAPHER
Suruh adik aku je lah amik gambar..pose2 semua kau tiru je lah kat internet yang melambak tu..and then album, aku design sendiri..gambar yang cantik juga memainkan peranan penting supaya album wedding kelihatan menarik tau:). Ni contoh album yang aku design.







0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.