S HANTARAN ~ DIARI Online

Monday, November 11, 2013

HANTARAN

Hantaran..hurm..tadi p kenduri kat putrajaya, cantiknyalah hantaran dia. Tak sangka betul, itu hasil tangan seorang LELAKI ok. Lelaki tulen lak tu. Mula la aku rasa rendah diri. Mula2 confident nak wat sendiri, tapi bila tengok yang LELAKI itu buat, alamak..mampu ke?? Tak pa, biar aku search dulu..nebessss..




**********************************************


Inilah hasilnya. Semua ni aku buat sendiri dalam 1 hari je ok! Kecuali sireh, aku tak reti hias bunga macam tu;p Hahah..bunga plastik semua hantaran tu aku beli kat maidin, kebetulan sebenarnya p maidin, memang xterfikir maidin ada jual bunga..n murah  pulak tuuu..satu ikat ada 5 kuntum rm2.50..kedai lain aku p tengok rm4. Beza kan??

Alas kain tu pulak harga asal rm9.90 sehelai, tapi dia nak let go, sehelai rm3, so kebetulan ada 7, aku borong suma..jimat dah tu. Bakul tu pulak, kebetulan maidin kat kl tu nak pindah, dia nak let go, harga asal rm4.50, harga let go rm1.50..bila nak kahwin ni, semuanya jadi KEBETULAN..nampak tak? Allah nak tolong hambanya kahwin:))

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.