S SLIDE SHOW SAVE THE DATE ~ DIARI Online

Tuesday, December 17, 2013

SLIDE SHOW SAVE THE DATE

Tinggal seminggu je lagi. Emosi ni rasa xmenentu. Tetiba rasa macam xready nak kawin. Haih, hasutan kot. Sebab tu agaknya Allah rancang majlis aku sekali ngan akak aku, so bila aku rasa macam ni, nak xnak kena teruskan. Kalau x, aku rasa masih bertangguh lagi ni.

Semalam, aku buat slide show utk aku post kat fb, maklumlah zaman teknologi ni, semua jadi mudah. Kad kahwin aku dah bagi, cuma ada yang tertinggal tu, tak sempat nak jumpa, so inilah caranya. Lagi satu, memandangkan kad kawin aku tu jenis mini, takut pulak ada yang lupa tarikh tu. Hurm..sebenarnya aku risau gak ni, tarikh aku tu macam wat org confius je, 21.12.13..confius ke?? Baru2 ni bos aku tanya aku tanya aku wat sabtu or ahad sedangkan aku dah inform dia dah, siap tampal kad aku kat opis lagi. Haih, bahaya..

Takpalah, mana yang free tu leh dtang. Aku dengar, ramai yang wat majlis tarikh tu, aku pun tak tahu kenapa. Tarikh tu tunang aku yang pilih. Oklah, ni slide show yang aku buat sendiri. Sesiapa yang nak macam ni, aku cas rm30 je. Leh bank in deposit rm20. Lepas siap, bayar full la. Sempat wat bisnes. Memandangkan sekarang ni inflasi menjadi2, jadi gunakanlah kepandaian yang ada tu sebaiknya.


So inilah hasilnya, original idea dari aku. Simple je, korang pn leh wat sendiri, lagi jimat dan lagi puas hati dan lagi cantik. Hahahah

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.